Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013
Τις τελευταίες μέρες διαπιστώνουμε στο προφίλ μας στο Facebook ότι, ορισμένοι «φίλοι» έχουν επιδοθεί στην αναζήτηση του ονόματος του/της επικεφαλής της κίνησης μας και μάλιστα με μια τεράστια επιμονή κι ανακριτική διάθεση, θέλοντας, αν ήταν δυνατόν, να μας καθοδηγήσουν με τον τρόπο που έχουν στο μυαλό τους, προς όφελος φυσικά των δικών τους συνδυασμών. Μέχρι του σημείου, που κάποιος «πολιτευτής», μας απαγόρευσε «δημοκρατικά», όπως είπε, να βγάζουμε δελτία τύπου.
Αστεία πράγματα και ειδικά από ανθρώπους που θέλουν να ασχολούνται με τα κοινά…
Όλοι αυτοί δεν έχουν καταλάβει όμως ένα πράγμα, ότι εμείς δεν σκεφτόμαστε ούτε λειτουργούμε όπως οι στενοί κομματικοί συνδυασμοί που έχουν μάθει έως τώρα.
Δεν μπορούν να αντιληφθούν επίσης ότι ο τρόπος λειτουργίας μας στέλνει ένα μήνυμα.
Ποιο;
Ότι τα πρόσωπα λίγη σημασία έχουν, αν η ανικανότητα ενός ολόκληρου συνδυασμού είναι δεδομένη ή αν έχεις κομματικές στενομυαλιές, όπως και ότι, η πολιτική, όπως την γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, έχει πεθάνει εδώ και πολύ καιρό αλλά δεν το ξέρει η ίδια ακόμα.
Έχουμε μάθει έως τώρα να ακούμε «κατεβαίνει ο Γιώργος, ο Τάκης, η Μαρία, η Ελένη…», κλπ και να βαράμε παλαμάκια γιατί θα μας «σώσει».
Κανείς δεν θα μας σώσει προσωπικά, ως άτομο ή ως κόμμα, αυτό πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι όλοι. Στην ιστορία έχουν υπάρξει επιφανείς και άξιοι ηγέτες, με άθλιο «προσωπικό», που τους έθαψαν μαζί με τις ιδέες τους και άθλιοι ηγέτες αχυράνθρωποι, με εξαιρετικό επιτελείο, που γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στην ιστορία.

Ένα άλλο σημείο στο οποίο βλέπουμε να προβληματίζονται ορισμένοι, πέρα από το φόβο της παρουσίας μιας νέας κίνησης, είναι και οι πολιτικές πεποιθήσεις. Μάλλον εννοούν τις κομματικές πεποιθήσεις, οι οποίες δεν μας απασχολούν, γιατί η πολιτική είναι στενά συνδεδεμένη με τη ζωή μας καθημερινά, θέλουμε δεν θέλουμε.
Αυτή τη στιγμή, με τα προβλήματα που μας έχουν ζώσει και μία άθλια κατάσταση σε όλη την Ελλάδα και ειδικά σε υποβαθμισμένους δήμους όπως ο δικός μας Κερατσινίου – Δραπετσώνας, δεν χωρούν κομματικές ανησυχίες ή διαμάχες και ένα άτομο μόνο δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματα παρά μόνο να γίνει ο εξαιρετικός μαέστρος μιας καλά οργανωμένης ορχήστρας.
Εδώ δεν χωρά, είμαι δεξιός, είμαι αριστερός, είμαι ακραίος είμαι κεντρώος, είμαι αναρχικός, είμαι εργαζόμενος, είμαι άνεργος, είμαι φτωχός είμαι πλούσιος, είμαι μορφωμένος, είμαι αμόρφωτος, είμαι νέος, είμαι γέρος, είμαι ανάπηρος, είμαι αρτιμελής, κλπ.
Στην παρούσα φάση όλοι είμαστε δημότες και βουτηγμένοι μέσα στα σκατά έως το λαιμό και όσο καλό σπίτι ή καταθέσεις και αν έχουν ορισμένοι, όλοι ζούμε στον ίδιο απαράδεκτο τσιμενταρισμένο αστικό χώρο, τέλος.
Αυτό δεν σηκώνει αμφισβήτηση, εκτός από τους βολεμένους ή όσους θέλουν να βολευτούν και οι οποίοι δεν μας αφορούν.
Εμείς θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με τον δικό μας τρόπο και ενάντια στο ρεύμα της εποχής, θέλοντας να φτάσουμε στην πηγή και να αφήσουμε τον εποικοδομητικό σπόρο μας για τις επόμενες γενιές.
Όσοι έχουν τα κότσια να το κάνουν μαζί μας καλώς, όσοι δεν έχουν ας τους παρασύρει το ποτάμι μέχρι τα λασπόνερα από το ανακάτεμα της κομματικής διαμάχης, που τους περιμένουν.
Ποιος θα κερδίσει στο τέλος;
Δεν μας αφορά, γιατί εμείς δεν πάμε για κέρδος, όσοι το κάνουν ας προβληματιστούν ως συνήθως.

Με εκτίμηση
Δημοτική Ανάταση
www.facebook.com/Dimotiki.Anatasi

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου