Τρίτη 12 Μαΐου 2009
Είμαστε η μοναδική χώρα στo πολιτισμένο ημισφαίριο, όπου γλείφουμε με εξευτελιστική δουλοπρέπεια τον ταξιτζή για να κάνει το αυτονόητο. Το αυτονόητο είναι να σταματήσεις το άδειο Ταξί να ανοίξεις την πόρτα να καθίσεις αναπαυτικά στο κάθισμα και να πεις στον ταξιτζή: Παγκράτι π.χ. και ο ταξιτζής να σου πει μάλιστα και να ξεκινήσει... Δυστυχώς όλοι σας ξέρετε ότι δεν γίνεται έτσι... αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις ...έτσι ο ταξιτζής έρχεται άδειος... Ελαττώνει ταχύτητα με ανοιγμένο παράθυρο... εσείς σκύβετε με εμφανές δουλοπρεπές ύφος και μια χρειά παράκλησης ψελλίζοντας διστακτικά: Παγκράτι... ο ταξιτζής γκαζώνει και σεις στην χειρότερη περίπτωση του ρίχνετε μία μούντζα καθώς απομακρύνεται ψάχνοντας για τον επόμενο πελάτη, που θα έχει την τύχη να έχει προορισμό σύμφωνα με τις προτιμήσεις του Ταξιτζή...
Υπάρχει Βέβαια και ποιο αποτελεσματικός τρόπος...
Σταματήσατε ένα ταξί στον δρόμο και οδηγός του αρνήθηκε να σας επιβιβάσει όταν άκουσε τον προορισμό σας; Κρατήστε τον αριθμό κυκλοφορίας του, καλέστε στον τετραψήφιο αριθμό 1019 και προχωρήστε στην καταγγελία σας, επωνύμως κατά προτίμηση.
Χθες, ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών κ. Χατζηδάκης εγκαινίασε την υπηρεσία «Τηλεφωνικό Κέντρο Παραπόνων για Ταξί» η οποία λειτουργεί πιλοτικά από σήμερα και για τρεις μήνες. Στη συνέχεια θα επεκταθεί η θεματολογία και οι προσφερόμενες, μέσω της γραμμής, υπηρεσίες.
Τους τρεις μήνες της πιλοτικής λειτουργίας του το κέντρο θα εξυπηρετεί το κοινό από 8.00 π.μ - 10.00 μ.μ. τις εργάσιμες ημέρες και από 8.30 π.μ - 8.00 μ.μ. κάθε Σάββατο, ενώ η χρέωση αντιστοιχεί σε απλή τηλεφωνική κλήση.
Το 1019 θα είναι στη διάθεση των κατοίκων Αθηνών, Πειραιώς, Δυτ. και Αν. Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και Ρόδου, ενώ σχεδιάζεται η επέκταση της υπηρεσίας σταδιακά σε όλη την Ελλάδα.
Η λειτουργία της γραμμής περιλαμβάνει:
- Ενημέρωση για πιάτσες, τιμολόγια, ειδικές χρεώσεις, αλλά και τις υποχρεώσεις των αυτοκινητιστών.
- Καταγγελίες σχετικά με προβλήματα λειτουργίας ή παράνομες χρεώσεις.
- Η επιβολή κυρώσεων αφορά μόνο στις επώνυμες καταγγελίες και μετά τη διασταύρωση των στοιχείων του καταγγέλλοντος.
- Οι καταγγελίες θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά δύο φορές τη μέρα στις υπηρεσίες των Νομαρχιών.
- Για ζητήματα όπως ληστείες και κλοπές οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου και των Νομαρχιών θα ενημερώνονται άμεσα.
- Οι πολίτες θα ενημερώνονται τηλεφωνικά για την έκβαση των καταγγελιών τους.

Το κόστος του πιλοτικού προγράμματος ανέρχεται σε 44.000 ευρώ, ενώ πληροφορίες θα παρέχονται και στα αγγλικά.
Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε την εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής στα ταξί. Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα παρέχει τη δυνατότητα, προς το τέλος του 2009, κλήσης ταξί και ειδοποίηση του επιβάτη μέσω sms ή e-mail, πληρωμή μέσω πιστωτικών καρτών, εντοπισμό θέσης του οχήματος μέσω ηλεκτρονικών χαρτών, εύρεση απωλεσθέντων.

Αναδημοσίευση από email

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΟΣ ΑΜΑΝ ,ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΛ ΚΕΝΤΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑΞΙ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΚΡΗ.ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου