Τετάρτη, 27 Μαΐου 2009

Ένας καρκινοπαθής στη Σιγκαπούρη κρατήθηκε επί τέσσερις ώρες από τους άνδρες της υπηρεσίας των τελωνείων, στις ΗΠΑ, επειδή δεν μπορούσαν να εντοπίσουν τα δακτυλικά του αποτυπώματα κι αυτό γιατί προφανώς είχαν "εξαφανιστεί" εξαιτίας ενός φαρμάκου που λάμβανε.

Το περιστατικό, το οποίο αναφέρθηκε στα Χρονικά της Ογκολογίας από τον θεράποντα γιατρό του Ταν Ενγκ Χουάτ, ο οποίος συμβούλευσε τους καρκινοπαθείς να λαμβάνουν το συγκεκριμένο φάρμακο, να φέρουν μαζί τους επιστολή από τον γιατρό τους όταν επισκέπτονται τις ΗΠΑ.

Το φάρμακο περιέχει μία δραστική ουσία, την καπεσιταμπίνη, και χορηγείται ως χημειοθεραπευτική μέθοδος από το στόμα, χρησιμοποιείται συχνά από ασθενείς με καρκίνο κεφαλής και λαιμού, καρκίνο στο μαστό, στο στομάχι ή στο έντερο. Μία από τις παρενέργειές του είναι η χρόνια φλεγμονή των άκρων, το ξεφλούδισμα του δέρματος, τα έλκη ή αυτό που είναι γνωστό ως "σύνδρομο χεριών και ποδιών" ή αλλιώς "παλαμιαία - πελματιαία ερυθροδυσαισθησία".

"Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην εξάλειψη των δακτυλικών αποτυπωμάτων με τον καιρό", εξηγεί ο Ταν, ανώτατος σύμβουλος του τμήματος Ογκολογίας του Εθνικού Αντικαρκινικού Κέντρου της Σιγκαπούρης.

Ο εν λόγω ασθενής, ένας 62χρονος άνδρας, έπασχε από μεταστατικό καρκίνο κεφαλής και λαιμού.

Για να εμποδίσει την επανεμφάνιση του καρκίνου, λάμβανε αυτό το φάρμακο.

Πηγή:(Ρόιτερ)

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Loading...