Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Μας ενοχλείτε, κύριοι μας ενοχλείτε...

Δεν ξέρεις από που θα σου έλθει, φυλάγεσαι από παντού.

Ο πολίτης αυτής της χώρας πάντα φοβόταν το κράτος, ειδικά, αν ήταν αδύναμος και απροστάτευτος διότι αυτό το κράτος πάντα τον εγκαλούσε διότι δεν θεωρείτο εν δυνάμει αθώος αλλά εν δυνάμει ένοχος και το πιο σημαντικό χωρίς να ξέρει το έγκλημα που του αποδίδουν.

Τώρα πλέον μιλάμε για φοβικά άτομα, για πολίτες που απειλείται το μέλλον τους και φυσικά εμείς που ζούμε σε συνθήκες αναπηρίας την ανασφάλεια και τον εμπαιγμό τον υφιστάμεθα στο πολλαπλάσιο.

Μου ζητά με επιστολή της η Αντινομάρχης, όπως και σε δεκάδες συναδέλφους από ότι έμαθα,  να τους γνωστοποιήσω το ΑΦΜ μου, με ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ εγγράφων  αλλά και το αποκόμματος ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΝ!!!

Που το είδατε κύριοι, στην εποχή μας, να προσκομίζονται ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ;;;;

(την πράσινη ανάπτυξη μου, μαμάω.....), ρωτάτε πως και αν μετακινούμαι;;; με τι κόπο;;

ΞΕΡΕΤΕ ΑΝ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΟΙ 2 ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ;;;

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ;;;

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑ, ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ...

Μου ζητάτε το ΑΦΜ, όταν για το επίδομα καυσίμων, για το όχημά μου, όχι μόνο το ΑΦΜ γνωρίζετε ΑΦΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, αλλά και εγώ ξέρω πόσα άλλα στοιχεία σας έχω δώσει, (γνωματεύσεις, υπεύθυνες δηλώσεις, και όλα τα .... να μην πω!!)

Και αναρωτιέμαι όλα αυτά, είναι για καλό; οργωνόσαστε;;

Διορθώνετε το μπάχαλο;;

ΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ;

Γίνεται πραγματικός έλεγχος ή θέλετε το ΑΦΜ, για να εξαπολύσετε νέα ληστρική επίθεση στο εισόδημα των αναπήρων;;;

Από εμάς τους ανθρώπους με μισά χέρια και μηδέν πόδια, από εμάς με τα κολοβώματα, και τις κατακλίσεις, περιμένετε πίσω τα κλεμμένα;;;

Καμαρώστε τα έγγραφα που παραθέτω.

Κατέληξα τελικά, να δεχθούν να τα στείλω με φαξ, όταν τα τηλέφωνα που αναγράφουν είναι άλλα, από αυτά που ισχύουν!

 

Με το θάρρος της γνώμης μου, Γεράσιμος Πόλης.

imageimage

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου