Σάββατο, 11 Ιουνίου 2011

Η μεταφορά της αρμοδιότητας εφαρμογής του προστατευτικού για την απασχόληση των ΑμεΑ Ν2643 από τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ στις περιφερειακές διοικήσεις της χώρας, πρακτικά έθεσε τον νόμο σε αχρηστεία και ακύρωσε τις προσλήψεις των επιτυχόντων σε θέσεις του δημόσιου τομέα της τελευταίας προκήρυξης του 2008.

Εκατοντάδες ΑμεΑ έχουν επιτύχει την τοποθέτησή τους σε θέση εργασίας εδώ και τρεις μήνες, όμως μόνο … στα χαρτιά! Εκατοντάδες ΑμεΑ έχουν επιτύχει την τοποθέτησή τους σε θέση εργασίας εδώ και τρεις μήνες, όμως μόνο … στα χαρτιά!

Η ακύρωση του Ν2643 είναι προϊόν καταστροφικής διάταξης του άρθρου 28 του Καλλικρατικού νόμου, βάσει της οποίας η αρμοδιότητα εφαρμογής του 2643 μεταφέρθηκε στις πρόδηλα αναρμόδιες και μη διαθέτουσες στοιχειωδώς έστω εκπαιδευμένο προσωπικό περιφέρειες. Η κοινή λογική υπομνύει ότι δεν πρόκειται περί αβλεψίας ή λάθους, αλλά περί εσκεμμένης μεθόδευσης κατάργησης του προστατευτικού για την απασχόληση των ΑμεΑ νόμου. Διότι ο συνδυασμός της μεταφοράς της αρμοδιότητας και της ισχύος ολίγον μεταγενέστερα της αναλογίας 1:5 προσλήψεων ανά αποχωρήσεων στο δημόσιο τομέα, όχι απλώς τερματίζει τη ζωή του 2643 αλλά παράλληλα δυναμιτίζει και τις προσλήψεις των πολλών έκατοντάδων ήδη επιτυχόντων σε θέσεις δημόσιου τομέα και κύρια σε θέσεις ΟΤΑ.

Αν οι εύλογες ανησυχίες επιβεβαιωθούν στη πράξη, τούτο θα σημάνει σύμφωνα με την εθνική συνομοσπονδία ΑμεΑ “καταστρεπτικές συνέπειες για τη ζωή εκατοντάδων ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους ειδικά στην παρούσα οικονομική περίοδο”. Ενώπιον της επαπειλούμενης ακύρωσης του Ν2643, η συνομοσπονδία απευθύνει έκκληση προς τους υπουργούς εσωτερικών και εργασίας αξιώνοντας “πολιτική βούληση από μέρους σας για την άμεση επίλυση των προβλημάτων που παρουσιάζονται διαχρονικά στην εφαρμογή του νόμου και τα οποία έχουν οξυνθεί το τελευταίο διάστημα υπό το βάρος της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης που βιώνει η χώρα”.

Στην σχετική κατεπείγουσα επιστολή της συνομοσπονδίας επισημαίνεται ότι “άνθρωποι με αναπηρία οι οποίοι ανέμεναν επί χρόνια να ενταχτούν στην παραγωγική διαδικασία της χώρας, έχοντας παραλάβει την απόφαση τοποθέτησής τους από τις αρμόδιες επιτροπές του άρθρου 9 του νόμου, βρίσκουν τις πόρτες των υπηρεσιών πρόσληψής τους κλειστές”. Τονίζεται, τέλος, ότι “οι συγκεκριμένες θέσεις διορισμού των προστατευομένων του 2643 αφορούν κενές οργανικές θέσεις που έχουν προκηρυχθεί από το ΑΣΕΠ και χρονολογούνται ακόμα και πριν το έτος 2004”.

Σύμφωνα με την ΕΣΑμεΑ, η πολιτική βούληση της κυβέρνησης να μην καταργήσει μεθοδευμένα ένα νόμο που στη θεωρία δεν έχει αμφισβητήσει την αναγκαιότητά του, μεταφράζεται σε τρία κατεπείγοντα βήματα. Συγκεκριμένα :

Άμεση κατάθεση τροπολογίας σε ν/σ που ψηφίζεται αυτές τις ημέρες στην ολομέλεια της Βουλής με την οποία οι πάσης φύσης διαδικασίες εφαρμογής του ν. 2643/98 θα συνεχίσουν να αποτελούν αρμοδιότητα του Υπουργείου Εργασίας. Αυτή η ενέργεια αποτελεί το προαπαιτούμενο για να καταστεί δυνατή η ανάρτηση των τοποθετήσεων της προκήρυξης του 2008 σε όλες τις περιφέρειες της χώρας.

Άμεση έκδοση Υπουργικής Απόφασης με την οποία θα ρυθμίζεται το θέμα διορισμού των επιτυχόντων της προκήρυξης των θέσεων του δημοσίου τομέα του έτους 2008 και της ειδικής προκήρυξης των τυφλών τηλεφωνητών του έτους 2010 (επίσης εκρεμμούν).

Ολοκλήρωση της προκήρυξης των θέσεων του ιδιωτικού τομέα, με πρώτο βήμα την μοριοδότηση των αιτήσεων που έχουν κατατεθεί από τους ενδιαφερομένους.

enet.gr

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Loading...