Σάββατο 25 Ιουνίου 2011
Χθες έφυγαν  φίλοι και συμμαθητές μου στην Αθήνα. Η αγωνία τους είναι μεγάλη αλλά ακόμα μεγαλύτερη είναι η χαρά τους γιατί μετά από πολύμηνη σκληρή προπόνηση το όνειρό τους θα γίνει πραγματικότητα.  Θα πάρουν μέρος στην μοναδική  παγκόσμια αθλητική διοργάνωση όπου επιτρέπει  άτομα σαν κι εμένα και τους φίλους μου να συμμετέχουμε. Να απολαύσουμε κάτι που για όλους τους άλλους θεωρείται αυτονόητο. Να δείξουμε ότι δεν είμαστε τα καμένα χαρτιά της αναπηρίας. Δεν είμαστε ένα σύνολο μειονεκτημάτων και ανικανοτήτων,  αλλά άνθρωποι  γεμάτοι ζωντάνια και δίψα για ζωή, δράση και συμμετοχή. Το μόνο που μας λείπει είναι οι ευκαιρίες… οι ευκαιρίες  να αγωνιστούμε και να αποδείξουμε ακόμα και στους εαυτούς μας ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ και ΘΕΛΟΥΜΕ. Νιώθω  περήφανος για τους φίλους μου αλλά και για όλους τους αθλητές που συμμετέχουν. Είμαι χαρούμενος γιατί με την παρουσία και την συμμετοχή τους πρεσβεύουν με τον καλύτερο τρόπο όλους εμάς που ζούμε πίσω από την σκιά των άλλων και ίσως…λέω ίσως μέσα από την προβολή αυτή δοθεί για πρώτη φορά η ευκαιρία ο κόσμος της Ελλάδας και το περιβάλλον που ζούμε να δουν το διαφορετικό μας «πρόσωπο».  Θα νιώσω περήφανος και για την πατρίδα μου που φέτος διοργανώνει αυτό το παγκόσμιο γεγονός όταν μετά απ` αυτού τους αγώνες με πράξεις αποδείξει ότι δεν είμαστε δεύτερης κατηγορίας πολίτες της.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Δέσποινα, Γιάννη, Κων/νε, Νιόβη, Σπύρο…..μας κάνετε ΟΛΟΥΣ ΠΕΡΙΦΑΝΟΥΣ!!!!

Κων/νος Λολάκος

Νοητική Αναπηρία

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου