Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2010
Αγαπητό Ακίδα,

είναι μέρες τώρα που παρακολουθώ μέσα από το site σου, το ζήτημα της τιμής των διοδίων και της καταβολής αντιτίμου και από τους ανάπηρους δικαιούχους.
Μια μικρή παρατήρηση παρακαλώ, ποιοι και πόσοι είναι οι δικαιούχοι; Είναι πράγματι αυτοί που δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά; οι τετραπληγικοί και παραπληγικοί ή όσοι έχουν ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; Είναι όλοι αυτοί που δεν μπορούν να περιμένουν στην στάση, επειδή κρυώνουν και ζεσταίνονται, όλοι αυτοί που κατακλήσεις τους κάνουν να έχουν περιορισμένο χρόνο εξόδου ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗ έχουν ιδιωτικό αυτοκίνητο, που είτε το οδηγούν οι ίδιοι, είτε άλλος για αυτούς;; είναι όλοι αυτοί που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ΚΤΕΛ, λεωφορεία και όλα τα αιωνίως απροσπέλαστα ΜΜΜ;;;
Καλοπροαίρετα εγώ λέω ναι γι' αυτούς γίνεται αυτή η φασαρία. Διότι αν γίνεται ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ, χαιρετιστήκαμε αν πληρώνεται διόδια ή όχι. Να τα πληρώσετε όπως πληρώνουν όλοι οι πολίτες!
Και τώρα μια σημαντική παρατήρηση, θέλω αγαπητό ΑΚΙΔΑ, να μου αναλύσεις, για ποιο λόγο το τριτοβάθμιο όργανο των αναπήρων ασχολείται με την δαπάνη των διοδίων, (ειλικρινά ψάχνω να φέρω στο νου μου, ποιος παραπληγικός, πηγαινοέρεχεται Αθήνα - Χαλκίδα, ή Αθήνα Κόρινθο, συνεχώς... και για ποιο λόγο..) όταν ο κινητικά ανάπηρος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του, για να εργαστεί, για να ψωνίσει για την οικογένειά του, για να πάει να κάνει άθληση για να επιβιώσει και να μην αρρωστήσει, για να φροντίσει τα παιδιά του και όλα αυτά και πολλά άλλα, ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, που έχει διπλασιαστεί ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ παραμένει ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ!!!!
Θέλω αγαπητό Ακίδα, με τα ανώτερα μαθηματικά που κατέχεις να μου εξηγήσεις, πως μια δαπάνη των άντε και 25 ευρώ να πω, είναι ποιο μεγάλη από μια δαπάνη των 200 ευρώ ή άντε των 150 ευρώ που επιβαρύνθηκε ο ανάπηρος οδηγός ή επιβάτης, από την πρόσφατη αύξηση των καυσίμων. Σε παρακαλώ πολύ φώτισε με.

Σίμης Τέλειος


Σχόλιο μας: αγαπητέ φίλε, κατά την άποψη μας το όλο θέμα αποτελεί αποπροσανατολιστικό στοιχείο για τις μεγάλες μειώσεις του εισοδήματος των βαριά αναπήρων. Κάποιοι στα πλαίσια της προπαγάνδας προσπαθούν να δείξουν ότι με «τρίχες» ουσιαστικά παράγουν έργο ώστε να δικαιολογήσουν την ανικανότητα τους. Επίσης, δημιουργείται ένα θέμα εκεί που δεν υπάρχει ώστε οι προπαγανδιστές της κυβέρνησης μαζί με αυτούς να καταφέρουν να καλύψουν την κατάλυση του κοινωνικού κράτους και το πέταγμα των αναπήρων στον Καιάδα.
Είναι γεγονός ότι οι παραπληγικοί και οι τετραπληγικοί που χρησιμοποιούν αναγκαστικά το αυτοκίνητο τους και έχουν τις ίδιες και περισσότερες περικοπές στους μισθούς συντάξεις και επιδόματα αλλά και την τρομερή αύξηση των καυσίμων ελάχιστα χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς όχι μόνο λόγω των διοδίων αλλά λόγω του μεγάλου κόστους μετακίνησης για το οποίο η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία που τόσο κόπτεται για τα διόδια δεν κάνει τίποτα. Αυτός είναι μάλλον ο τρόπος της να δικαιολογήσει τα 3.000.000€ έξοδα της το χρόνο κάθε χρόνο τα τελευταία 4 τουλάχιστον χρόνια. Ο πρόεδρος της κ. Βαρδακαστάνης Ιωάννης που βάζει το κινητό του μαζί με το όνομα του στο τέλος κάθε δελτίου τύπου ή εγγράφου της προσπαθώντας απ´ ότι φαίνεται να παρουσιαστεί ως «σωτήρας» γλυτώνοντας μας από τα διόδια (κι ας μην υπήρχε λόγος γιατί αυτό ισχύει εδώ και χρόνια) ας μας πει τι έχει σκοπό να κάνει με όλα αυτά που αναφέρονται. Αλλά που...
Οι παλιοί έλεγαν. Λίγο τσίπα !!!

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Loading...