Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

AΘΗΝΑ, 18-3-2009

Προς
τον Πρόεδρο της Ειδικής Επιτροπής Ελέγχου-Προστασίας των ατόμων με ψυχικές διαταραχές κ. Β. ΤΟΜΑΡΑ

Κοινοποίηση: Προς την Γενική Γραμματέα Πρόνοιας κ. ΤΡΟΧΑΝΗ

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Κύριε Πρόεδρε,
Παραιτούμενος από μέλος της Ειδικής Επιτροπής Ελέγχου-Προστασίας των Δικαιωμάτων των ατόμων με ψυχικές διαταραχές αισθάνομαι υποχρεωμένος να σας επισημάνω τους λόγους αυτής μου της απόφασης.
Κατά πρώτον, οι αποφάσεις της Ειδικής Επιτροπής ναι μεν μπορεί να είναι σύμφωνες με το γράμμα του νόμου, αλλά ως χαρακτηρισμένος ψυχασθενής και ως συνειδητοποιημένος πολίτης του κράτους είμαι ιδεολογικά αντίθετος με τα κάθε μορφής κατασταλτικά μέτρα εναντίον οποιουδήποτε μη παρανομούντα πολίτη.
Οποιοδήποτε και να είναι το σκεπτικό της εκβολής τους και ιδιαίτερα αν ο εν λόγω πολίτης χαρακτηρίζεται και ως άρρωστος, όπως οι φυσικές και οι χημικές καθηλώσεις, τα ηλεκτροσόκ (εδώ σας θυμίζω ότι στη Βόρειο Ελλάδα υπάρχει ιδιώτης Κλινικάρχης, τον οποίον λόγω προφανώς εξοικείωσης και εμπειρίας με το αντικείμενο, καλούν ως ειδήμονα σε περιπτώσεις εφαρμογής ηλεκτροσόκ σε συναδέλφους μου) κάτι που θεωρώ ότι είναι πολύ πιο πέρα από αυτό που θα μπορούσα να κατανοήσω ως ιατρική δραστηριότητα, με τα λεγόμενα «ήσυχα δωμάτια θεραπευτικής απομόνωσης, γνωστά από τον τύπο ως «λευκά κελιά», με προδιαγραφές τις οποίες και βρίσκω ανατριχιαστικές με τις εισαγγελικές παραγγελίες για αναγκαστική νοσηλεία μη παρανομούντων πολιτών και με τον τρόπο και το σκεπτικό που εφαρμόζονται, με την τοποθέτηση καμερών στις νοσοκομειακές και εξωνοσοκομιακές στεγαστικές Δομές Δημόσιες και Ιδιωτικές με τη δικαιολογία της ασφάλειας και της έλλειψης προσωπικού.
Όλα αυτά συσσωρευτικά μ’ έκαναν να αποφασίσω να παραιτηθώ από Μέλος της Επιτροπής γιατί η γωνία που βλέπω εγώ τα παραπάνω πιστεύω ότι διαφέρει ριζικά από τη γωνία που τα βλέπουν τα άλλα μέλη της Επιτροπής και η απόφασή μου αυτή είναι σύμφωνη με τις αρχές μου και πιστεύω και με το συμφέρον των συναδέλφων μου, αν και ομολογώ ότι ίσως και να καθυστέρησε.
Κατόπιν τούτου, δε θεωρώ ότι η παρουσία μου στην Επιτροπή εξυπηρετεί κάποιον θετικό σκοπό, όπως εγώ τον αντιλαμβάνομαι, αντίθετα είναι δυνατόν να αποβεί αρνητική για το άτομό μου και να θεωρηθεί, και έχει θεωρηθεί, ότι και μόνον η παρουσία μου σημαίνει ότι έχω κάποιο βαθμό συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων, με τις οποίες όπως προανέφερα είμαι και ιδιαίτερα αντίθετος.

Γιαννουλόπουλος Γεώργιος
Μέλος του Σωματείου
ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ

Γιαννoυλόπουλος Γεώργιος Μέλος της Ειδικής Επιτροπής Ελέγχου-Προστασίας των Δικαιωμάτων των ατόμων με ψυχικές διαταραχές
ΟΓιαννουλόπουλος Γιώργος είναι και Ιδρυτικό μέλος της Πανελλήνιας Επιτροπής (πρώην) Χρηστών και Επιζώντων της Ψυχιατρικής

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου