Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009
Η Σοφία Θεολογίτου υποψήφια με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις Κυκλάδες είναι ένα πολύ αξιόλογο και υπεύθυνο άτομο με κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευαισθησίες που ΑΞΙΖΕΙ την ψήφο σας.
Είμαστε σίγουροι ότι θα φέρει έναν πραγματικό αέρα ανανέωσης στη Βουλή!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 

 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αμοργό. Σε ηλικία 15 ετών πήγα στη Νάξο για να φοιτήσω στο Λύκειο. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Τμήμα Δημόσιας Υγιεινής στο Τ.Ε.Ι. ΑθήναςΣυνέχισα τις σπουδές μου αποκτώντας μεταπτυχιακό τίτλο ειδίκευσης στη Δημόσια Υγεία στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας.Σε συνεχή αναζήτηση της γνώσης, σήμερα είμαιφοιτήτρια στο τμήμα Σπουδών στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό του Ελληνικού Ανοικτού  Πανεπιστημίου.

Το 1990 εκλέχτηκα Κοινοτική Σύμβουλος από τους συγχωριανούς μου στην Κοινότητα Αμοργού.

Το 1995 διορίστηκα Επόπτρια Δημόσιας Υγείας στη Διεύθυνση Υγείας και Πρόνοιας της ΝομαρχιακήςΑυτοδιοίκησης Χαλκιδικής.

Το 1997 μετατέθηκα ως Επόπτρια Δημόσιας Υγείας στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων.

Εκλέγομαι για τρείς  συνεχείς τετραετίες Νομαρχιακή Σύμβουλος Κυκλάδων και είμαι Αναπληρώτρια Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑ.ΣΟ.Κ.Κυκλάδων.

Είμαι ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Εταιρείας αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας και εκλεγμένη αντιπρόεδρος στο Δ.Σ. το 2007.

 

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου