Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

(τα στοιχεία του/της αποστολέα είναι στη διάθεση όποιου/ας τα ζητήσει)

 

To: grammateas@pasok.gr
Subject: Επιστολή σας για την ανανέωση της κάρτας μέλους-φίλου του ΠΑΣΟΚ
Date: Sun, 17 Jul 2011 11:40:01 +0300

Κύριοι,

Κατόπιν επιστολής σας που αφορά την ανανέωση της κάρτας μέλους-φίλου το ΠΑΣΟΚ και διαβάζοντας με μεγάλη προσοχή το

κείμενο-πρόκληση που μου αποστείλατε θα ήθελα να σας γνωρίσω τα εξής :

Α) Οι εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες στους οποίους αναφέρεστε και οι οποίοι σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, πιστεύουν και στηρίζουν το όραμα της αλλαγής της Ελλάδας, επιτρέψτε μου να σας πω ότι ανήκουν στη σφαίρα της εσωκομματικής σας φαντασίας. Η λέξη δε "προσπάθεια" που χρησιμοποιείται για να περιγράψετε τις ενέργειες του ήξεις-αφίξεις πρωθυπουργού, προκειμένου να σώσει υποτίθεται τη χώρα, αποτελεί πλήρη και ολοκληρωτική απαξίωση της νοημοσύνης ενός ολόκληρου λαού. Χαρακτηριστικά αναφέρω την σημείωσή σας για τις εγκληματικές πολιτικές της Νέας Δημοκρατίας, σύμφωνα με την οποία, ο έκαστος νοήμων αντιλαμβάνεται την πλήρη αποποίηση των ευθυνών της παράταξής σας. Είναι πολύ βολικό πιστέψτε με, να φορτώνουμε μόνιμα τα λάθη μας σε άλλους και να αρνούμαστε να κάνουμε την αυτοκριτική μας, χειρότερο δε όλων, είναι να προσδοκούμε να ασπαστούν τις απόψεις μας και οι υπόλοιποι, λες και δεν έχουν προσωπική κρίση ή λες και κάποιος τους αφαίρεσε τη δυνατότητα να σκέφτονται και να αποφασίζουν ελεύθερα ...

Β) Αναφέρεστε στην επιστολή σας για την προσπάθεια της κυβέρνησης να ξαναδώσει προοπτική στη χώρα και στους πολίτες και να διασφαλίσει ένα δίκαιο και αξιοπρεπές αύριο στις επόμενες γενιές. Σας παρακαλώ κύριοι του ΠΑΣΟΚ, μην ξεφεύγετε τουλάχιστον από τα όρια της ευπρέπειας όσον αφορά τον πόνο και την απόγνωση ενός ολόκληρου λαού.

Η συγκεκριμένη πρόταση της επιστολής σας, αποτελεί ύβρη και παντελή έλλειψη σεβασμού προς τα νέα παιδιά που εξαιτίας των "προσπαθειών" της κυβέρνησής σας να τους διασφαλίσει ένα αξιοπρεπές μέλλον, βρίσκονται σήμερα να οραματίζονται το μέλλον στο οποίο αναφέρεστε, μακριά από την οικογένειά, τους φίλους κι αγαπημένους τους, μετανάστες σε κάποια φάμπρικα οποιασδήποτε χώρας θα μπορούσε να τους εξασφαλίσει ελπίδα ... για ένα αύριο που δεν βλέπουν να υπάρχει στην πατρίδα τους, προστασία από καταστροφικές πολιτικές σας αυτές που εφαρμόζεται και που έχουν βιώσει, δικαίωση στην πληγωμένη περηφάνια τους, ελπίδα και προσδοκία για ένα καλύτερο αύριο.

Μακριά κύριοι, κάπου μακριά όπου δεν θα βλέπουν πια την πατρίδα τους να ξεπουλιέται για ένα κομμάτι ψωμί, την ελευθερία τους να περιορίζεται, το ιερό τους Σύνταγμα να καταπατείτε, την εθνική τους ταυτότητα να αμφισβητείται, τη σκέψη και το λόγο τους να φιμώνονται, τη σωματική τους ακεραιότητα να απειλείται από τους διατεταγμένους αστυνομικούς της δήθεν σοσιαλιστικής σας κυβέρνησης, την αξιοπρέπειά τους να κουρελιάζεται και τέλος το χειρότερο όλων, την ελπίδα τους να εξαφανίζεται ... τι χειρότερο από το να στερήσεις σε κάποιον την ελπίδα του κύριοι?

Γ) Γνωρίζετε όπως αναφέρεται, τη δυσκολία της οικονομικής συγκυρίας κι επιτρέψτε μου να αναρωτηθώ πως και από που τη γνωρίζετε? Ανήκετε μήπως σε αυτούς που έπειτα από κόπους μιας ολόκληρης ζωής, βρέθηκαν να τους περικόπτουν την ήδη πενιχρή τους σύνταξη και αναγκάζονται πια ζώντας στα όρια της εξαθλίωσης, να απλώνουν το χέρι στα παιδιά τους, που και αυτά με τη σειρά τους αδυνατούν πλέον να συντηρήσουν την δική τους οικογένεια διότι το μακρύ χέρι του ΠΑΣΟΚ μπήκε βαθιά και στη δική τους τσέπη? Η μήπως ανήκετε στην κατηγορία εκείνων που δια της βίας θα μπορούσα να πω, αναγκάζονται να βάλουν λουκέτο στις επιχειρήσεις τους και να πορευτούν στον αβέβαιο δρόμο της ανεργίας, γονατισμένοι από τους δυσβάσταχτους φόρους που έχει επιβάλει η σοσιαλιστική, φιλολαϊκή κυβέρνησή σας? Μήπως ανήκετε στους "υψηλόμισθους" δημοσίους υπαλλήλους των 1200 ευρώ οι οποίοι για άλλη μια φορά καλούνται να πληρώσουν τις απερίσκεπτες αποφάσεις των 300 της βουλής οι οποίοι φροντίζουν για τις περικοπές και την εξαθλίωση όλων μας, ξεχνώντας συστηματικά να περιλάβουν εαυτόν σε αυτές?

Όχι κύριοι, δεν έχετε ιδέα για τη δυσκολία της οικονομικής συγκυρίας διότι εάν είχατε θα προσφέρατε οικιοθελώς 2-3 από τους παχυλούς μισθούς σας υπέρ του έθνους και της πατρίδας (παίρνετε 16 μισθούς άλλωστε) !!!!

Δ)Γνωρίζετε κατά πως αναφέρεται στην επιστολή σας, ότι πολλοί από εμάς που πόνεσαν, αγωνίστηκαν και πρόσφεραν αισθάνονται σήμερα απογοήτευση και πικρία. Θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν γνωρίζετε τίποτα κύριοι του ΠΑΣΟΚ, διότι πολύ απλά δεν ανήκετε σε αυτούς που κάνανε όλα αυτά στα οποία αναφέρεστε. Δεν ανήκετε σε εμάς, δεν μοιραστήκατε ποτέ τον πόνο μας, δεν αγωνιστήκατε ποτέ μαζί μας και δεν συμμετείχατε ποτέ στις προσπάθειές μας. Όσο για την απογοήτευση και την πικρία μας κύριοι, πιστέψτε με, δεν τα γευτήκατε ποτέ,

διότι εάν έστω και για μια τόση δα στιγμή είχατε ταυτιστεί μαζί μας, δεν θα βρισκόταν κανένας από εσάς στην καρέκλα του σήμερα

ψηφίζοντας τα μεσοπρόθεσμα της ντροπής!!!!  Θα είχατε, θέλω να πιστεύω, την γενναιότητα να παραιτηθείτε και τη σοφία να ζητήσετε ταπεινά συγγνώμη από έναν λαό που τόσο απροκάλυπτα εξαπατήσατε. Αν, λέω αν μπορούσατε να ταυτιστείτε μαζί μας κύριοι ....

Σας εξέφρασα θεωρώ τις απόψεις μου σχετικά με το περιεχόμενο της επιστολής σας. Ανεχθείτε με παρακαλώ για λίγο ακόμη προκειμένου

να σας ενημερώσω και για τις μελλοντικές προθέσεις μου ως εγγεγραμμένη φίλη του ΠΑΣΟΚ ως εξής :

- Προτίθεμαι λοιπόν να μην σας καταβάλω την συνδρομή που μου αναλογεί διότι ακόμη και αν το επιθυμούσα δεν μου έχετε αφήσει την οικονομική ευχέρεια να το κάνω. Ακόμη και τα 12 ευρώ θεωρούνται για μένα πολύτιμα.

- Προτίθεμαι να σταματήσω να θεωρούμε μέλος-φίλη του ΠΑΣΟΚ διότι δεν θεωρώ λογικό να διατηρώ οποιουδήποτε είδους σχέση με κάποιον που τόσο ασύστολα με εξαπάτησε, πόσο μάλλον να διατηρώ σχέση φιλίας. Παρακαλώ λοιπόν να με διαγράψετε άπαξ δια παντός από τους καταλόγους της παράταξής σας.

- Προτίθεμαι να κατεβάσω από τη βιβλιοθήκη μου οποιοδήποτε από τα πολυάριθμα βιβλία ή έντυπα αφορούν την ιδεολογία του κόμματος σας ή έστω απλά αναφέρονται σε αυτό και να τα κάψω προκειμένου αφενός να μην υπάρχει τίποτα να μου θυμίζει πόσο γελάστηκα και αφετέρου προκειμένου να εξασφαλίσω θέρμανση για το παιδί μου στο δύσκολο χειμώνα που έρχεται.

- Προτίθεμαι να διαγράψω για πάντα από τη μνήμη μου το ΠΑΣΟΚ του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου που με τόση δύναμη

πίστεψα και ασπάστηκα διότι το καταστρέψατε ολοκληρωτικά κύριοι του ΠΑΣΟΚ και δεν υπάρχει πια. Η ανάμνησή του μόνο πόνο και

θλίψη μπορεί να μου προκαλέσει ... για όσα πίστεψα, για όσα είχα, για όσα έχασε, για όσο δια της βίας μου πήρατε. Το ΠΑΣΟΚ πέθανε μαζί με τον μεγάλο ηγέτη και ιδρυτή του. Κακώς θεωρώ, καπηλεύεστε ακόμη το όνομά του.

- Προτίθεμαι από δω και στο εξής να ζω για τη μέρα που η παράταξή σας δεν θα κυβερνά πια την πληγωμένη και ταλαιπωρημένη πατρίδα μου, ακόμη περισσότερο δε, προτίθεμαι να ζήσω για τη στιγμή που θα δω την παράταξή σας να διαλύεται και να αποτελεί πια παρελθόν γραμμένο στα μαύρα κατάστιχα της ιστορίας.

- Προτίθεμαι να διαφυλάξω και να αγωνιστώ για το άρθρο 120 παράγραφος 4, του Ιερού Συντάγματος της πατρίδας μου το οποίο και λέει :

Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ  ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ.

- Προτίθεμαι τέλος να θυσιάσω και τη ζωή μου ακόμη προκειμένου να ξαναδώ την πατρίδα μου ελεύθερη, άλλωστε δεν μου έμεινε και κάτι άλλο για να χάσω. Μου τα πήρατε όλα κύριοι του ΠΑΣΟΚ, μονάχα η μίζερη και τρισάθλια ζωή μου μου απέμεινε .... μαζί με το δικαίωμα να την προσφέρω όπου εγώ θέλω. Κι αποφάσισα, θα την θυσιάσω για την πατρίδα μου αν χρειαστεί!!!!

Μια σκληρά μετανοιωμένη πρώην ψηφοφόρος σας.

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου