Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

imageΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκα στην Κάλυμνο στης 28/08/1962 από μια συνηθισμένη οικογένεια της Καλύμνου.

Ο πατέρας μου Ελευθέριος, ναυτικός και η μητέρα μου, Ξανθίππη οικιακά.

Στα 32 μου άρχισε η απασχόληση μου με τον συνδικαλισμό στον χώρο των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, καθότι και εγώ άτομο με ειδικές ανάγκες. Ίδρυσα το 1995 το πρώτο Σωματείο Α.μ.Ε.Α στην Επαρχία Καλύμνου, από τότε και μέχρι σήμερα είμαι Πρόεδρος του Δ.Σ.

Το 1996 ανοίχτηκε το πρώτο Παράρτημα στην Λέρο όπου και δραστηριοποιείτε έως σήμερα.

Το Σωματείο είναι από τα ιδρυτικά μέλη του ΚοιΣΠΕ Λέρου, είναι μέλος της Εθνικής Ομοσπονδίας Κινητικά Αναπήρων, μέλος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων Με Αναπηρίες.

Το 2008 συμμετείχα στις εκλογές της Ε.Ο.Κ.Α. Την ίδια χρονιά παραχωρήθηκε από το Γ.Ε.Ν στο Σωματείο τμήμα του κτηρίου ΤΑΜΕΑ στο Λακκί όπου εκεί θα υλοποιηθεί ένα από τα μεγάλα μου όνειρα το πολυδύναμο κέντρο ατόμων με ειδικές ανάγκες όπου θα προσφέρει τα μέγιστα όχι μόνο στο νησί της Λέρου αλλά και σε όλη την Επαρχία Καλύμνου.

Πιστεύω ότι η συμμετοχή μου στον Συνδυασμό «Καλημέρα Λέρος» της Χρυσούλας Συφουνιού θα μου δώσει την δυνατότητα να προσφέρω στην κοινωνική πολιτική του τόπου.

http://tsoukalis.blogspot.com/

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου