Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

clip_image002

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Είμαι ο Στέλιος Ταγματζίδης και γεννήθηκα στην Αργυρούπολη. Σπούδασα στην Κρατική Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων τη μαγειρική τέχνη και εργάστηκα για αρκετά χρόνια στο χώρο της εστίασης. Ύστερα από το σοβαρό τραυματισμό μου σε τροχαίο ατύχημα ζω με προβλήματα αναπηρίας. Μετά από σκληρή προσπάθεια έχω καταφέρει να διαχειρίζομαι αυτά τα προβλήματα με τρόπο, που να μου εξασφαλίζει μια σχεδόν κανονική ζωή.

Ο αγώνας μου για ζωή με οδήγησε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου ανθρώπων με αναπηρίες, όπου αγωνίζομαι στην κατηγορία F33. Έχω συμμετάσχει με την Εθνική ομάδα της Ελλάδας σε αγώνες στην Τυνησία και έχω στόχο μου τους Ολυμπιακούς του 2012. Δραστηριοποιούμαι στο χώρο της αναπηρίας ως ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Υποστήριξης Ανθρώπων με Αναπηρία «συμπράττω».

Συντάσσομαι με τη “Δημοτική Συνεργασία” του Χρήστου Κορτζίδη για την καθαρότητα των πολιτικών του θέσεων, την αδιαμφισβήτητη τιμιότητά του, την μαχητικότητα του στις διεκδικήσεις για το λαϊκό συμφέρον.

Αγωνίζομαι για τη ζωή των ΑμεΑ σε μια ανοιχτή κοινωνία και ζητώ τη στήριξή σας.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΑΓΜΑΤΖΙΔΗΣ
υποψήφιος τοπικός σύμβουλος με τη
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
με υποψήφιο Δήμαρχο τον
ΧΡΗΣΤΟ ΚΟΡΤΖΙΔΗ

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου