Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010

Ο τρόπος εξέτασης των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές ανάγκες, καθορίζεται με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας, Εύης Χριστοφιλοπούλου, που φέρει τον τίτλο «Εξέταση μαθητών Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων, με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που αναφέρονται στον Ν. 3699/2008 (Φ.Ε.Κ. 199 Α΄) εξετάζονται προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση, ανάλογα με τις δυνατότητές τους, ως εξής:

α) Εξετάζονται προφορικά κατόπιν αίτησής τους οι μαθητές, που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση

β) Εξετάζονται προφορικά ή γραπτά οι μαθητές με φάσμα αυτισμού.

γ) Εξετάζονται γραπτά οι μαθητές που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και πάνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός), καθώς και προβλήματα επιληψίας, τα οποία πιστοποιούνται από την οικεία Υγειονομική Επιτροπή, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου.

Για περισσότερες διευκρινίσεις, η απόφαση είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ypepth.gr, στην ενότητα Νέα.


Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Loading...