Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009
Η μοναδική ελπίδα που τους κρατά στη ζωή είναι να ξαναδούν όρθιο τον γιο τους, τον 29χρονο ειδικό φρουρό που τραυματίστηκε στην περιβόητη ένοπλη ενέδρα έξω από τα Ζωνιανά. Χθες συμπληρώθηκαν δύο χρόνια αγωνίας, πίκρας και οδύνης για την οικογένεια του Στάθη Λαζαρίδη που στις 5 Νοεμβρίου 2007 είχε τραυματιστεί σοβαρά στην αιματηρή ενέδρα έξω από τα Ζωνιανά. Οι γονείς του συνεχίζουν να ανεβαίνουν το Γολγοθά τους, αλλά δεν το βάζουν κάτω και δεν σταματούν να ελπίζουν ότι το παιδί τους θα γίνει καλά, παρά τις απαισιόδοξες προβλέψεις των θεραπόντων γιατρών.

Ο πατέρας του 29χρονου, Γιάννης Λαζαρίδης, άνοιξε την καρδιά του μιλώντας στην «Espresso» και με λυγμούς αναφέρθηκε στην άσχημη πορεία της υγείας του πολυαγαπημένου γιου του, που νοσηλεύεται σε ειδικό θάλαμο στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Σε ερώτησή μας ποια είναι η κατάσταση της υγείας του γιου του, απαντάει: «Η χειρότερη που υπάρχει στον κόσμο. Ξεχάστε τον. Μέχρι εδώ ήταν το καντήλι του. Οι γιατροί που τον παρακολουθούν μου ξεκαθάρισαν ότι ο Στάθης μου θα πεθάνει αργά ή γρήγορα. Εγώ είμαι δίπλα του, του μιλάω, του λέω για εκείνη τη μέρα και περιμένω πότε θα φύγει... Εκείνος έχει τα μάτια του ανοιχτά και με κοιτάζει, χωρίς να με βλέπει».

Η φωνή του σπάει, σταματάει για λίγα δευτερόλεπτα και συνεχίζει: «Στο τελευταίο ιατρικό συμβούλιο που έγινε παρουσία κορυφαίων χειρουργών και εκπροσώπων του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., οι γιατροί ήταν ξεκάθαροι: δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να τον επαναφέρουν. Ενας γιατρός μού είπε: "Κύριε Λαζαρίδη, πρέπει να το καταλάβεις, γι' αυτό θα σου το πω χοντρά: το παιδί σου δεν θα επανέλθει ποτέ". Εγώ του απάντησα: "Πείτε ό,τι θέλετε. Εγώ θα είμαι δίπλα στο παιδί μου για όσο χρειαστεί, αν είναι ανάγκη, για μια ζωή"».

Νέοι λυγμοί σπάνε τη φωνή του: «Από την αρχή η κατάστασή του πρέπει να ήταν μη αναστρέψιμη. Δεν ξέρω γιατί μας τρέχανε από νοσοκομείο σε νοσοκομείο. Μέχρι και στο Ισραήλ πήγαμε. Αν δεν υπήρχε σωτηρία, γιατί μας ταλαιπώρησαν τόσο και ακόμη περισσότερο τον γιο μου;» αναρωτιέται και προσθέτει με πικρία ότι κανείς από την Κρήτη δεν ενδιαφέρθηκε να δει τι κάνει και πώς πάει η πορεία της υγείας του παιδιού του.


«Περιμένω Δικαίωση»

Σαράντα εννέα αστυνομικοί και ειδικοί φρουροί που έφτασαν στην είσοδο των Ζωνιανών, το πρωί της 5ης Νοεμβρίου 2007, δέχτηκαν προμελετημένη και στοχευόμενη επίθεση, με διασταυρούμενα πυρά, σύμφωνα με το κατηγορητήριο βάσει του οποίου εκδικάζεται η υπόθεση τους τελευταίους μήνες, ενώπιον του Εφετείου Κακουργημάτων Πειραιά. Ο κ. Λαζαρίδης βρίσκεται συχνά στην αίθουσα του δικαστηρίου: «Ελπίζω σε μια απόφαση που θα δικαιώσει τη θυσία του Στάθη, τα τελευταία λόγια του οποίου όταν τον πήρα τότε τηλέφωνο ήταν: "Πατέρα, είμαι σε επιχείρηση, θα σε πάρω μετά"».

Translate

Αναζήτηση αρχείου

Στατιστικά

Locations of visitors to this page

hit counter

Αναγνώστες

Προσθέστε μας

Share/Save/Bookmark

Αρχειοθήκη ιστολογίου